Post by comhehandkadan on Feb 5, 2022 16:31:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WorldCraft: 3D Block Craft IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodigeneraattori rahaa ▞▞▞
▞▞▞ WorldCraft: 3D Block Craft 2022 version ▞▞▞
Hieno
Se on hieno peli, mutta et voi kesyttää koiria. Ja jos päivität sen niin, että voit kesyttää sen kepeillä (rauhallinen) ja luilla. (Normaali), kun päivität sen, kuten sanoin, muutan kokemukseni ja arvosanani viiden tähden arvosteluksi.
Pidin tästä pelistä, mutta nyt käytän siihen 5 minuuttia ja minun on jatkettava yhteyden muodostamista Internetiin, kun yritän vain pelata roolileikkiä ystävieni ja gf:n kanssa, mutta se saa minut jatkuvasti käyntiin. Selvitä tämä, koska minulla on täydet palkit, mutta peli sanoo, että minulla ei ole Internetiä
Fashion Star Fai da te Giochi di ruolo awd
Vittupaska vittupaska ei nääkavereita
Ensinnäkin siinä on monia mainoksia, ja jos haluan luoda maailman, se juuttuu numeroon, ja jos peruutan, se tekee sen silti, vaikka sammutat puhelimesi, se on edelleen siellä. Jos yrität uudelleen, se ei onnistu. t mene pois.
WorldCraft: 3D Block Craft Avanture yeh
Omg ihqu
minecraftin pelaamisen jälkeen tämä peli oli rehellisesti perseestä. he yrittivät kopioida minecraft 9, mikä on ilmeistä), mutta se epäonnistui. Jos lapsesi etsii tai ilmaisee vaihtoehdon pelata samanlaista peliä kuin minecraft (ja he eivät ole koskaan nähneet tai pelanneet sitä), sanon, että tästä pelistä voi olla hyötyä.
Aluksi sen avulla voit luoda uuden maailman, mutta toisella kerralla se ei lataudu eikä anna sinun luoda uutta.
kuolee liian nopeasti en suosittele
Ei cräftiä
Miten dynamiitti sytytetään???
ワールドクラフト: 3Dブロッククラフト アドベンチャー dxq
Hyvä peli, mutta pari ongelmaa. Mitä järkeä on laavassa/vedessä, jos se ei valu mihinkään tai polta mitään? Miksi kartat ovat niin pieniä? Mitä järkeä on omistaa TNT-lohkoja ilman piikiveä ja terästä? Vakavasti ottaen.
Tämä peli on hyvä, mutta olen tehnyt 4 taloa ja uudestaan ja uudestaan se synnyttää minut 1000 km päässä talostani. Vihaan sen selviytymistä, mutta luovuus on hyvää
WorldCraft: 3D Block Craft Dobrodružné qvzn
Mainokset peittää ruudun ! Muuten hyvä
Aivan mahtava mutta en oo löytääny vettä tai laavaa
WorldCraft: Craft Mini World Petualangan bniw
Latasin tämän pelin uudelleen, koska luulin, että he korjasivat selviytymishäiriöt, mutta ei, menetin kaiken edistymiseni jokaisessa selviytymismaailmassani korjaa pelisi, tämä on ollut ongelma jo jonkin aikaa
Se oli melko hyvä, mutta joka kerta kun nukahdin sängyssä, heräsin ja teleportoitiin pois maailmasta ja kaaduin ikuisesti. Tämän takia minun piti aina leikkiä ilman sänkyä. Lisäksi uudessa logossa on väärennetty ilmoitus, joka on erittäin raivostuttavaa. Muuta nämä, niin tästä tulee taas 5 tähteä
Rehellisesti sanottuna olen erittäin pettynyt. kiitos ota voisi olla parempi. Ja siinä on liikaa bugeja. Kuten esimerkiksi: Survival-tilassa sinun pitäisi pystyä hankkimaan sekä kiveä että hiiltä ja melkein kaikkia lohkoja. Mutta et saa kiveä tai hiiltä. Vain yhtenä päivänä, yhtenä päivänä, sain 3 hiiltä kaivostyössäni. Ja olin aika onnellinen. Tuolloin sain myös kiviä, Ja tein kaksi uunia ja ja siinä uunissa loin lasia ja valoa. Mutta hetken kuluttua päätin siirtää uunini. Ja kun poistin sen, SE EI TULE VARASTOSSANI. Sen sijaan IT POISTETTIIN pysyvästi. JA KAIKKI MITÄ LOIN SILLÄ, Sama tulos. Korjaa tämä. Poistan tämän pelin.
Paras mut ei ihan yhtä hyvä kun minecraft pocket edition
:-'(
Mut se ei päästäny mua moninpelissä sitä kenttää vaikka mun netti toimi hyvin.
Mcpe on parempi
Kiva ja koukuttava peli, mutta ongelma on se, että kun kasvat maatilasi isoksi, peli alkaa jäätyä ja jos käynnistät pelin uudelleen, se juuttuu 15%:iin ja se sattuu enemmän kuin hajoaminen
Ihan hyvä hahmoja sais olla vähän enemmän
WorldCraft: 3D Block Craft Adventure nyzk
Se oli parempi kuin kaikki muut "minecraft"-pelit. Mutta sinun täytyisi murtaa kaikki lohko, jolla olit. Lopulta se oli super ärsyttävää. En ottaisi tätä peliä uudestaan!
Grafiikka 4/10 viiveellä ja siinä on myös oudot säätimet. Hyvä asia . Moninpeli rakentaa wprld. Guys tour -peli on 60 % hyvä, plz in prove, mutta toistaiseksi se ei ole huono
WorldCraft: 3D Block Craft Nuotykių fvd
Mä puhun tässä Pelissä englantia tai espanjaa
Siks yksi tähti pois
Peli meni pieleen ja olen menettänyt kaiken työni ja tekemäni asiat. Maailma toimii edelleen, se vain häiritsee taloni ympärillä ja aina kun menen sen lähelle, peli pysähtyy ja sitten minun täytyy jättää se ja palata ja se synnyttää minut satunnaiselle alueelle. Pettynyt.
Ku toi väittää puhelimessa olis virus
Moninpelipalvelimet ovat hitaita, LIIAN PALJON MAINOKSIA, Kaatuu satunnaisesti, Kolikoita ei pitäisi olla, Skinit ovat tylsiä, Satunnaisesti hidastuvat, Joskus et voi edes lähettää viestejä moninpelissä, Multiplayerin latautuminen kestää aikoja, Melkein puolet näytöstä valtasi ADS, EI HYVÄ EI SUOSITTAISI, myös yksinpeli on viivästynyt, ärsyttävää käyttää asioita, eikä hauskaa.
Paras peli ikinä
Hui saakeli